Nejjednodušší je poslat dotaz pomocí formuláře, který je u každého produktu, nebo na e-mail info@global-sport.cz. Nemusíte se obávat, že byste na odpověď čekali dlouho. Odpovídáme i mimo pracovní dobu a o víkendech.
Na telefonu u nás není možné technické dotazy zpracovávat, máme velmi široký sortiment a i my se někdy musíme na odpověď připravit. Objednávku je možné doplnit, změnit či stornovat s ohledem na její aktuální stav. Nejednoduší je odpovědět na emailové potvrzení objednávky, nebo napsat na e-mail info@global-sport.cz.
Nezapomeňte prosím uvést co konkrétně chcete přidat / změnit (kód produktu, nebo odkaz) a v jakém počtu kusů.
Dodací lhůty uvádíme transparentně přímo u zboží. Nejčastěji u nás uvidíte „Dodáme do 2-3 prac. dnů“ a to je i průměrná doba dle Heuréka. Pokud máte v objednávce zboží s delším termínem „Dodáme do 3-5 prac.dnů“ vždy vás budeme telefonicky kontaktovat a upřesníme vám termín odeslání.
Pokud bychom náhodou termín uvedený u zboží nebyli schopni dodržet, vždy vás budeme kontaktovat telefonicky, SMS či emailem. Můžete se spolehnout! Zboží zasíláme různými přepravci dle velikosti a povahy zboží. Konkrétní nabídku přepravců pro Vámi vybrané zboží najdete v košíku. Při objednávce zboží nad 3 000 Kč máte dopravu po celé ČR ZDARMA.
Více informací k dopravě naleznete – ZDE
Objednávku můžete zaplatit předem na bankovní účet přes QR kód, online platební kartou (GooglePay, ApplePay), nebo dobírkou při převzetí přímo přepravci. Platbu na splátky nenabízíme. Fakturu naleznete uvnitř každého balíku, v obálce s naším logem. Pokud si ji chcete stáhnout v elektronické podobě, můžete znovu v zákaznické samoobsluze v pravém dolním rohu, nebo v kontaktech.Ano, ale vždy po předchozí objednávce. Poté je zboží možné vyzvednout na výdejně v Pardubicích, a to v pracovních dnech v čase 9-12 a 13-17h.
Vyčkejte prosím na SMS zprávu a e-mail, že je zboží připravené k vyzvednutí. Na výdejně je možné platit pouze hotově. Pro vrácení zboží prosím vyplňte tento formulář - ZDE. Na této stránce naleznete i všechny potřebné informace, kam zboží zaslat. Po přijetí zboží vás budeme opět informovat emailem. Pro výměnu zboží prosím vyplňte tento formulář - ZDE. Na této stránce naleznete i všechny potřebné informace, kam zboží zaslat. Po přijetí zboží vás budeme opět informovat emailem. Pro reklamaci zboží prosím vyplňte tento formulář - ZDE.
Zboží prosím bez našeho vyzvání nikam nezasílejte, ideálně nám vše pošlete nejdříve do emailu vč. fotodokumentace a následně se domluvíme na dalším postupu. V objednávce máte nejspíše příliš velký, nebo těžký produkt pro rozměry Zásilkovny / Balíkovny. Naše ceny se mění automaticky dle ceníků našich dodavatelů a to jak nahoru, tak dolů. Celý sortiment pravidelně a několikrát denně aktualizujeme, s tím se může měnit i cena či dostupnost zboží. Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení do vašeho účtu v pravém horním rohu. Pokud nakupujete nadstandardní množství, nebo víte, že budete nakupovat pravidelně ve vyšším objemu zboží, neváhejte se s námi spojit, abychom probrali možnost množstevní slevy. Jinak jsme ale klasický maloobchodní prodejce B2C, tedy není možné nakupovat velkoobchodně. Bohužel tuto službu standardně nenabízíme. Pokud si přejete doručit zboží na Slovensko, přepněte si v pravém horním rohu na EUR a standardně nakupujte. Dodání na Slovensko není žádný problém, zasíláme Zásilkovnou nebo GLS. Více informací naleznete – ZDE.